ЗДОРОВЕНЬКІ БУЛИ ЗДОРОВЕНЬКІ БУЛИ
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 7

Статистика

Онлайн всього: 15
Гостей: 15
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Червень » 8 » Думка пацієнта
23:08
Думка пацієнта


Інформаційна ера дала поштовх до могутнього походу в Інтернет. Не знаю, як в інших галузях, а в охороні здоров'я, це явище неоднозначне.
З боку пацієнта - чудово, можна відкрити сторінку і почитати відгуки про клініки та лікарів, пошукати додаткову інформацію про діагноз або почути думку інших лікарів з приводу діагнозу. Звісно, є загроза отримати неперевірену інформацію. Хоча, використання інтернет-технологій серед великого масиву інформації можна знайти ту, що була отфильтровала неякісну і помилкову. Причому все це було досить швидко. На момент отримання фінального висновку місцевого лікаря можна мати всі можливі варіації подальшого лікування і знайти той шлях, який буде оптимальним.
Зарубіжні ресурси - вони набагато раніше почали системну роботу з пацієнтами, при цьому розвантажуючи лікарів. Стандартні підходи до лікування прискорює процес надання допомоги, а це економить час і нерви. І нарешті, отримавши призначення лікаря. Він спокійно пояснює, що і чому відбувається. Це підтверджує впевненість у правильності вибору подальших кроків.
Але так буває не завжди. Знаючи, що лікарі часто взагалі негативно ставляться до пояснення того, що відбувається з пацієнтом, не кажучи вже про обговорення варіацій лікування і спільного прийняття рішення. Чому? Брак часу? Знаючи, що лікарі в державних клинка можуть заробляти (неофіційно) більше лікарів у приватних клініках. Чому ж тоді не приділити увагу пацієнта і послухати, пояснити йому процес простими доступними словами? Адже краще пояснити ситуацію пацієнтові зрозумілою мовою і тим самим заощадити час на додаткові питання за термінами.
Все одно - пацієнти стають все більш освіченими, можуть вільно володіти ключової термінології. Може це небажання рахуватися з пацієнта як на людину, яка "замовляє музику"? Може, це також великий попит, який забезпечує роботою всіх лікарів незалежно від їх професійних навичок та вміння спілкуватися з пацієнтами?
Нарешті, одним з найбільш прикрих моментів, які вже стали нормою є звичка пацієнта приймати ставлення до себе, як до хворого за своєю суттю. Пацієнт, який йде в лікарню, вже готовий, до нього будуть ставитися як до людини недосвідченого, який візьме все, що їй дадуть. Але є лікарі тими богами, до яких слід ставитися? Ось цікавий факт. Чого, як ви думаєте, лікарі всього бояться, будучи самі в якості пацієнта? Виявляється, медичних помилок, непотрібних хірургічних втручань і можливості отримати інфекцію в лікарні. То щось погане в тому, щоб пацієнти допомагали лікарям через власну освіченість?
Тому, підсумовуючи: пацієнти стануть розумнішими, звичайно, будуть відчувати себе впевненіше щодо свого здоров'я. Питання залишається в наступному: як будуть реагувати лікарі?

ЩЕ ПО ТЕМІ
Переглядів: 265 | Додав: LOGAN1980 | Теги: сучасна медицина, офіційна медицина, безкоштовна медицина, традиційна медицина, народна медицина, радянська медиц, Судова медицина, китайська медицина | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Календар
«  Червень 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів


Copyright MyCorp © 2025